Hora del servidor Mon 07/07/2025 hores 12:50 | Europe/Rome

Unitat immobiliària amb destinació comercial d'escola bressol a Sant'Agata li Battiati (CT) - LOT 2

Anunci
n.23601.2

Immobili > Immobles Comercials

  • Unitat immobiliària amb destinació comercial d'escola bressol a Sant'Agata li Battiati (CT) - LOT 2 1
  • Unitat immobiliària amb destinació comercial d'escola bressol a Sant'Agata li Battiati (CT) - LOT 2 2
  • Unitat immobiliària amb destinació comercial d'escola bressol a Sant'Agata li Battiati (CT) - LOT 2 3
  • Unitat immobiliària amb destinació comercial d'escola bressol a Sant'Agata li Battiati (CT) - LOT 2 4
  • Unitat immobiliària amb destinació comercial d'escola bressol a Sant'Agata li Battiati (CT) - LOT 2 5
  • Unitat immobiliària amb destinació comercial d'escola bressol a Sant'Agata li Battiati (CT) - LOT 2 6
  • + imatge
  • Descripción

RECULL D'OFERTES - Unitat immobiliària amb destinació comercial d'escola bressol en subhasta a Sant'Agata li Battiati (CT), Via Angelo Musco 2/B - LOT 2

L'Unitat immobiliària amb destinació comercial d'escola bressol en subhasta està situada en zona central a pocs metres de les escoles d'educació primària, secundària i infantil de la ciutat.
L'immoble té una superfície de 204 m².

L'accés a l'unitat immobiliària es fa directament des de la via Musco on està situat l'entrada per a vianants i vehicles, des del qual a través d'un camí s'accedeix a l'immoble.
L'unitat immobiliària, destinada com s'ha dit a escola per a la infància, consta d'un ambient d'entrada destinat a l'acollida, una oficina de direcció, una sala de menjador amb els respectius espais accessoris, un gran espai destinat a les activitats escolars, un gran espai doble també utilitzat per a les activitats per a la infància, serveis higiènics per als nens i per al personal i espais de servei, tot distribuït per un passadís central.
També hi ha un balcó a la façana sud tancat per una veranda d'alumini i vidres i un ampli espai exterior en part pavimentat i en part arreglat com a jardí equipat amb accés directament des del portal de vehicles a la via Musco.

Es fa present que l'immoble és objecte d'un contracte de lloguer amb una durada de 6 anys i venciment el 02/05/2028, amb un lloguer anual de 18.000,00 euros.
El contracte preveu també un renovació tàcita per sis anys més, llevat de comunicació de desistiment per mitjà de carta recomanada amb acús de rebut almenys 12 mesos abans de la data de venciment.

L'immoble està censat al Cadastre d'Edificis del Municipi de Sant'Agata li Battiati al Full 3:
Partida 1665 – Sub. 20 – Categoria A/10 – Classe U – Consistència 9 estances – m² 204 – R.C. € 2.417,02

Per a més informació, consulteu l'informe i la documentació adjunta.

Superfície: 204

Pla: Terra

Codi de lot: 2

  • Adjunts (3)

 ofertes:

Loto suspès per

Oferta mínima € 210.750,00

Prima de l'adquirent veure condicions específiques

venut

Sol·licitar informació Sol·licitar visita Cond. Generals Condicions Específiques

Lots relacionats

Necessites ajuda?