Transmissió de branca d'activitat - Sector del transport
Fallida núm. 76/2022 - Tribunal de Vicenza
L'empresa posada a la venda exerceix l'activitat de lloguer d'autobusos des de cotxera amb conductor per al transport de persones, transport de servei públic, de línies urbanes i interurbanes, lloguer de cotxes des de cotxera amb o sense conductor, transport de servei públic, de línies urbanes i interurbanes, transport escolar
Per a més informació, consulteu la fitxa del lot
Es fa saber que la branca d'activitat està actualment en lloguer
La transmissió d'empresa està subjecta als impostos previstos per la llei en matèria, aquests impostos i les despeses notarials són a càrrec de l'adquirent.
Es fa constar que, amb l'adjudicació de la branca d'activitat, l'adquirent s'obliga a subrogar-se en tots els contractes pendents a la data d'adjudicació definitiva, ja que els mateixos constitueixen part integrant de l'activitat de la societat en liquidació i del valor empresarial de la mateixa. 
Els lots es venen vistos i agradats en l'estat en què es troben. Es recomana la visualització.
 Español
   Español Italiano
   Italiano English
   English Français
   Français Euskara
   Euskara Català
   Català Deutsch
   Deutsch Nederlands
   Nederlands Português
   Português Shqiptare
   Shqiptare Български
   Български Čeština
   Čeština Ελληνικά
   Ελληνικά Hrvatski
   Hrvatski Magyar
   Magyar Македонски
   Македонски Polski
   Polski Română
   Română Српски
   Српски Slovenský
   Slovenský Slovenščina
   Slovenščina Türkçe
   Türkçe Русский
   Русский Dansk
   Dansk Suomalainen
   Suomalainen Íslenskur
   Íslenskur Norsk
   Norsk Svenska
   Svenska

