Hora del servidor Fri 06/11/2026 hores 01:18 | Europe/Rome

Equipament de laboratori I+D

Lot 1

Subhasta n.33814

Diversos > Equips Mèdics

  • Equipament de laboratori I+D 1
  • Equipament de laboratori I+D 2
  • Equipament de laboratori I+D 3
  • Equipament de laboratori I+D 4
  • Equipament de laboratori I+D 5
  • Equipament de laboratori I+D 6
  • + imatge
  • Descripción

Lot compost per equipament de laboratori de I+D orientat a recerca biomèdica i cultiu cel·lular: equips de dispensació i manipulació automatitzada de líquids, citometria de flux, centrífugues refrigerades, cabines de seguretat biològica i de flux laminar, incubadors, equips de fred (ultracongelador, congeladors i frigorífic), tancs de nitrogen líquid i altres equips auxiliars de laboratori. Inclou alguns equips avariats, aptes per a reparació o aprofitament de peces. 

 

Equips avariats: bomba Vacusafe, incubadors Steri-Cycle 370 i Sanyo MCO-18AIC, compressor Bambi VTS200D i braç robòtic DSIS.

 

Les quantitats, la presència i l'estat dels béns poden variar respecte a l'inventari adjunt. Es recomana realitzar una visita per comprovar el material, les quantitats i l'estat.

 

Per a més informació consulteu l'annex de lot.

  • Adjunts (1)

€
 ofertes:

Loto suspès per

Registra't a la subhasta

Valoració € 63.771,18

Tram màxim € 1.000,00

Prima de l'adquirent 5,00 %

Depòsit de garantia: € 3.200,00

Despeses d'administració € 1.600,00

IVA en el lot 21,00 %si fos aplicable

venut

Sol·licitar informació Sol·licitar visita

Lots relacionats

Necessites ajuda?